Monday, June 3, 2019

Wal Katha Facebook අක්කගෙයි නංගිගෙයි මුල්ම ආප්ප සෙල්ලම​

Wal Katha Facebook අක්කගෙයි නංගිගෙයි මුල්ම ආප්ප සෙල්ලම​


මේක උනේ අපේ ගෙදර කුලියට හිටිය අක්කා එක්ක​. අපි ඉන්නෙ නුවර​. අපේ ගෙදර කාමර කුලියට දීලා තියෙන්නෙ. ඒ එක කාමරක් කුලියට අරන් වයස 24 ක අක්කා හෙනෙක් ආවා. මගේ වයස 18 යි. මගේ ඇඟ ගැන කියනව නම් උසයි, මගේ පපුවයි පස්සයි වයස ගානට නියමෙට හැදිලයි තිබුනෙ. ඒ වගේම ඇඟත් හොඳ ශේප් එකට තිබුනා. ලස්සනත් ගානට තිබුනා. කොල්ලො නම් මගේ පස්ස දිහාම තමයි බලන්නෙ. මාත් යටි හිතෙන් හරි ආසයි කොල්ලො බලන ඒ හොර බැල්මට​. ඒ වෙද්දි මම සෙක්ස් වීඩියෝ ඉන්ටර්නෙට් එකෙන් බලන්න පුරුදු වෙලා හිටියා. මම වැඩියෙන්ම බලන්න ආස කලේ ලෙස්බියන් සීන් තියෙන ඒවා. අනිත් ඒවටත් ආස නැතුව නෙමෙයි. ඒත් වැඩියෙන්ම කැමති කෙල්ලො දෙන්නෙක් හරි කීපදෙනෙක් හරි එකතු වෙලා ඇඟවල් පටලවගෙන ඇඳන් උඩ පෙරලි පෙරලි රහස් අවයව එකින් එක අතුල්ලගෙන දිවවල් පටලවගෙන ගන්න ෆන් බලන්න​. මං සමහර දවස් වලට ඇඳුම් නැතුව මගේ කාමරේට වෙලා දොරවල් ලොක් කරගෙන ස්වයං වින්දනය කරනවා. ඒ කියන්නෙ මම ෆෑන් එක දාගෙන ඇඳේ හාන්සි වෙලා කකුල් දෙක ඈත් කරගෙන අතේ ඇඟිලි වල කෙල ටිකක් ගාගෙන යෝනිය අතගගා ඉඳලා ඒකෙ උඩ හරියෙ තියෙන ක්ලිට් එක තදින් අතුල්ල ගන්නවා. ඒකෙන් මම උපරිම සතුටක් ලබනවා. මේවා කරන්නෙ ගෙදර කවුරුත් නැති වෙලාවල් වලටයි. අපේ ගෙදර නැවතිලා හිටපු අක්කත් එක්ක ඒ වෙද්දි මම ෆුල් ෆිට්. දන්නෙ නැති දෙයක් අහගන්නෙ එයාගෙන්. එ දේවල් වලට එයා මට හුඟක් උදව් කරනවා.

ඔහොම කාලෙ ගතවෙද්දි ඉබේටම වගේ මට ඒ අක්කා ගැන අමුතු ආසාවක් ඇති වුණා. මගේ තියෙන ආශාවල් මේ අක්කත් එක්ක එකතු වෙලා කරගන්නෙ කොහොමද කියලා මම නිතරම කල්පනා කරා. ඔහොම ඉද්දි මට අයිඩියා එකක් ආවා. මං නිකමට වගේ අක්කගෙ රූම් එකට ගියා. එදා අක්කා ගෙදර හිටියෙ නෑ. ඉතින් මම හෙව්වෙ අක්කගෙ සැක කටයුතු දෙයක්. ඔහොම හොයන අතරෙ අක්කගෙ අල්මාරිය ඇරලා බැලුවා. මම අල්මාරිය ටිකක් ඇවිස්සුවා. මෙන්න බොලේ අස්සට වෙන්න ලැප් එකක් හංගලා තිබුනා. මං ඒක එළියට අරන් ඔන් කරලා බැලුවා. මං ටිකක් කොම්පියුටර් ගැන දන්න නිසා ඇතුලෙ තිබ්බ ෆෝල්ඩර් වලට ගිහින් බැලුවා. ඒ එකක අමුතුම එකක් තිබුනා. ඒක ඇතුලෙ සෙක්ස් වීඩියෝ 18 ක් තිබුනා. මම ඒවා එකින් එක බැලුවා. ඒවයේ වැඩිහරියක්ම තිබුනෙ කොල්ලො කෙල්ලන්ට කරන ඒවා. ඒත් ඒවයේ ආප්ප සීන් තියෙන ඒවත් තිබුනා. මං ඒවා බල බල මගේ නංගියව තෙත් කරගත්තා. සමහර වීඩියෝ වල කොල්ලන්ගෙ ඒවා කෙල්ලන්ගෙ උගුරටම බස්සනවා. ඒවා දැකලා මට මොකද්ද වගේ.

මේ ලැප් එකේ තියෙන දේවල් එක්ක මම කල්පනා කරා මේ හරහා අක්කව අල්ලගන්න​. ඉතින් අක්කා හවස් වෙද්දි ගෙදර ආවා. පස්සෙ මාත් එක්ක පොඩ්ඩක් කතා කර කර ඉඳලා නාගන්න ගියා. නාලා ඇවිත් සුපුරුදු පරිදි කාමරේ දොර වහගත්තා. එවලෙ මට වෙනදට වඩා අද අක්කා ගැන අමුතු සැකයක් ආවා. පස්සෙ මම ශේප් එකේ ගිහින් දොරේ යතුරු හිලෙන් බැලුවා. මෙන්න බොලේ අක්කා හෝ ගාලා අල්මාරියෙ ඇඳුම් ඇඅගෙන ලැප් එක හොයනවා. මාත් හිතාගත්තා දැන් තමයි අක්කිව අල්ලගන්න හොඳම වෙලාව කියලා. ඉතින් මම මගේ කාමරේට ගිහින් අක්කිගෙ ලැප් එක අරන් ඇවිත් දොරට තට්ටු කළා. අක්කා දොර ඇරියා. ඇරිය ගමන්ම මම ඇහුවා අක්කි ඔයා මේකද හෙව්වෙ කියලා. අක්කට කර කියාගන්න දෙයක් නෑ. එයා සෑහෙන්න බය වෙලා. මං ඇහුවා මොකද අක්කි ඔයා බය වෙලා වගේ? මේකද ඔයා හෙව්වෙ කියලා. අක්කා බයෙන් වගේ ඔව් නංගි මේක මගේ. ආ එහෙනද අක්කි. මං මේකෙ තියෙන ඔක්කොම වීඩියෝ ටික බැලුවා. ඉන්නකො මම මේ ගැන අපේ අම්මට කියනවා. එතකොට ඔයාට මෙහෙන් යන්න කියයි. ඒ නිසා ඔයා මං කියන දේ අහනවද නැත්තං මෙහෙන් යනවද කියලා මම මූනටම ඇහුවා. එවලෙ අක්කට කියාගන්න දෙයක් නෑ. මට පව් කියලත් හිතුනා. අක්කා හෙමීට කිව්වා හරි නංගි ඔයා කියන ඕන දෙයක් මං කතන්නම්. ඊට පස්සෙ මං කිව්වා මට ඕනෙ මෙච්චරයි මේ වීඩියෝ වල ඉන්න කෙල්ලො වගේ අපි දෙන්නත් කරමු කියලා. අක්කා කිව්වා ඔයාට පිස්සුද නංගි මං ඕවා බලනවා විතරයි, මං ඕවා කාත් එක්කවත් කරන්න යන්නෙ නෑ කියලා. මං කිව්වා අයියෝ ඕක මොකද්ද මාත් තාම කරල නැහැ. ඒක නිසා අපි දෙන්නා අද පළවෙනි වතාවට කරල බලමු. ඔයා මෙහෙ ඉන්නෙ කුලියටනෙ. ඒ නිසා මං කියන විදියට ඔයාට ඉන්න වෙනවා කියලා වල් හිනාවකුත් දැම්මා. පස්සෙ අක්කා බිම බලාගෙන ටිකක් කල්පනා කරලා හිනාවක් දාලා මගේ යෝජනාවට කැමති වුණා.

අක්කා එවලෙම වටපිට බලලා එකපාරටම මගේ අතකින් අල්ලගෙන එහෙනම් නංගි දොරවල් වහලා එන්න කියලා කිව්වා. මට පුදුමයි අක්කා එහෙම කිව්වම​.මටත් දැන් මාර සතුටුයි. මං ගෙදර දොර ජනෙල් වහලා අක්කගෙ කාමරේට ගියා. අක්කගෙ ඉස්සෙල්ලා තිබුන හඬන් වැටෙන මූන නෙමෙයි තිබුනෙ. ඉස්සෙල්ලා අක්කි මාර විදියට බය වෙලයි හිටියෙ මං එයාගෙ ලැප් එක අතේ තියාගෙන ඉන්නකොට​.

ඊට පස්සෙ අක්කා ඇහුවා නංගි මීට කලින් මේවා බලලා තියෙනවද කියලා. මම කිව්වා අම්මෝ ඕන තරම් අක්කි කියලා. එහෙනම් ඔයත් මගේ ජාතියෙ කෙනෙක්, හොඳ නංගි කිව්වා. මම අක්කිව එකපාරටම බදාගත්තා. අපේ තොල් එකිනෙක යාවුනා. අපි එකිනෙකාව බදාගෙන තදින්ම සිපගත්තා. දෙන්නා විනාඩි 10 ක් විතර තොල දාගෙන හිටියා. ඊට පස්සෙ අපි දෙන්නම ඇඳුම් ගලවන්න ගත්තා. අම්මෝ අක්කිගෙ ඇඟ දැකලා මට ඉන්න බෑ. මාර හැඩයි. එයාට තියෙන්නෙ පිරිච්ච ඇඟක්. එයාගෙ තන් දෙකයි ඒ පුංචි රෝස පාට තනපුඩු දෙකයි දකින ඕනම කෙනෙක්ට ඒව අතගාලා මිරිකලා උරන්නමයි හිතෙන්නෙ. මාත් මගේ ඇඳුම් ඔක්කොම ගලවලා දැම්මා. දැන් අපි දෙන්නගෙ ඇඟවල් වල ඉතුරු වෙලා තියෙන්නෙ පෑන්ටි දෙක විතරයි.

මං පාත් වෙලා අක්කගෙ තන් දෙක උරන්න ගත්තා. තන්පුඩු දෙකත් මාරුවෙන් මාරුවට හොඳට ඉරුවා. දැන් අක්කි කෙඳිරිගගා අම්මෝ නංගියෝ ඔයා නම් මාරයි කිය කිය මගේ ඔලුව අතගානවා. ටිකකින් අක්කත් මගේ තන් දෙක උරන්න ගත්තා. මං එයාට දීගෙන හිටියා. එයා ආසාවෙ වැඩිකමට මගේ නිපල්ස් ලාවට හැපුවා. ආහ්..ආහ්හ්...ඉන්න බෑ අක්කේ... මේ මගේ මුල්ම වතාව නිසා ඒකෙන් මට අමුතුම මිහිරක් දැනුනා. ඊට පස්සෙ අක්කා මගෙ පෑන්ටි එක ගලවන්න හැදුවා. මම කිව්වා එපා අක්කි මම ආස ඔයා පෑන්ටියට උඩින් මගේ චූව අතගානවට කියලා. අක්කා ඇහුවා ඇයි එහෙම කියලා. එතකොට මගේ පෑන්ටියෙ තියෙන චූ වල සුවඳයි ජූස් වල ඒවයි එකට කවලම් වෙලානෙ තියෙන්නෙ, එතකොට අමුතුයි කියලා මම කිව්වා. පස්සෙ අක්කා එකපාරටම මගේ පෑන්ටියට උඩින් චූවට මූන තියලා ඉඹින ගමන් ලෙවකන්න ගත්තා. අම්මෝ නංගියෝ ඔයාගෙ පෑන්ටිය දැනටමත් තෙත් වෙලා පැටියො කියලා අක්කි කිව්වා. මම කිව්වා ඔව් අක්කි ඔයා තදින්ම ලෙවකන නිසා ජූස් පෑන්ටියට උරනවා කියලා. පස්සෙ අක්කා මගේ පෑන්ටිය ගලවලා නහයට තියාගෙන සුවඳ බලලා ගුලි කරලා කටේ දාගත්තා. අක්කා කරපු දෙයින් මම පුදුම වුණා. අදමයි ඒ වගේ දෙයක් දැක්කෙ. අක්කි මගේ පෑන්ටිය කටේ දාගෙන හොඳට උරන්න ගත්තා. පස්සෙ මමත් පාත් වෙලා අක්කිගෙ පෑන්ටියට උඩින් එයාගෙ චූව ඉඹින්නයි ලෙවකන්නයි ගත්තා. ඊළඟට මම අක්කිගෙ පෑන්ටිය ගලවලා එයාට පේන්නම මගේ චූවෙ අතුල්ලගත්තා. ඊට පස්සෙ මාත් අක්කිගෙ පෑන්ටිය මූනට තද කරගෙන සුවඳ බැලුවා. ඒ සුවඳට මගේ හැඟීම් තවත් ඇවිස්සුනා. ඊට පස්සෙ අක්කිගෙ පෑන්ටියෙ චූව ගෑවෙන තැන ලෙවකෑවා.

අන්තිමට අපි දෙන්නා ඇඳට පැනලා මම එක පැත්තකටත් එයා අනික් පැත්තටත් ඔලුව දාගෙන කකුල් ඈත් කරලා අපේ චූව වල් දෙක එකට එක තද කරගෙන අතුල්ලගත්තා. එවලෙ දැනුන මිහිරෙන් අප් දෙන්නම වෙනම ලෝකයකට පාවෙලා ගියා. අක්කයි මායි දෙන්නම හරි අමුතු විදියකට කෙඳිරිගාන්න ගත්තා. හරියට රෑට පූසො කෑගහනවා වගේ. අපි දෙන්නගෙන්ම ගලපු ජූස් වලින් අපේ යෝනි එකිනෙක ලිස්සි ලිස්සි ඇතිල්ලෙන්න ගත්තා. එහෙම ඇතිල්ලෙනකොට මගේ චූව ළඟ අමුතු කැසිල්ලක් වගේ දැනුනා. ඒ වගේ මිහිරක් මට එදාමයි දැනුනෙ. ඒ අතරෙ අක්කා එකපරටම මහ හයියෙන් කෙඳිරිගාගෙන ඇඟ ගස්ස ගස්ස සුරාන්තයක් ලැබුවා. අක්කා ටිකක් පණ නැතුව වගේ ඉඳලා එකපාරටම නැගිටලා මගේ යෝනිය ලෙවකන්න ගත්තා. දිව ඇතුලටම දාලා මාව වෙනම ලෝකෙකට ගෙනිච්චා. ඒ අතරෙ අක්කා අත් දෙක උඩට අරන් මගේ තන් දෙකත් මිරිකන්න ගත්තා. මට යන්න වගේ එනකොට අක්කි එකපාරටම නැවැත්තුවා. ''අනේ ඇයි අක්කි නැවැත්තුවෙ...... මටත් ආයි ඕනි පැටියො......'' කියල ආයිත් පරණ විදියටම අපි අපේ චූවවල් තදින්ම අතුල්ලගත්තා. පස්සෙ අපි දෙන්නම කෑගහගෙන එකටම සුරාන්ත ලැබුවා. අපි දෙන්නගෙම ජූස් වලින් එතන පෙඟිලා. අපි එහෙම්ම ටිකක් වෙලා අපේ යෝනි එකිනෙක අතුල්ල අතුල්ල හිටියා. පස්සෙ අපි දෙන්නටම හිනා. ලැජ්ජත් එක්ක​.............
https://walkatha9.blogspot.com/


from Sinhala Wal Katha http://bit.ly/2WjlEFm
via IFTTT