Friday, May 31, 2019

Sinhala Wal Katha 2019 සිංහල වල් කතා - මගේ වල් ඇන්ටි

Sinhala Wal Katha 2019 සිංහල වල් කතා - මගේ වල් ඇන්ටි


මචං මම මේක කියන්නෙ කියන්න ඕනමයි කියලා හිතුන නිසයි. මම කෙලින්ම කතාව පටන් ගන්නම්. මට දැන් වයස 23 යි. මම විස්සෙදි කෙල්ලෙක්ව සිරා කරන්න පටන් ගත්තා. (දැන් කරන්නෙත් ඒකමයි. කොහොමහරි අපේ ලව් එක මුල් කාලෙදිම ගෙවල් වලින් දැනගත්තා. ඊට පස්සෙ ඉතින් ගෙවල් වලින් පොරොන්දම් අරව මේවා බලලා ගැලපුන නිසා අපිට ගෙවල් දෙකෙන්ම කැමැත්ත ලැබුනා. ඉතින් ඔහොම ටික කාලයක් යද්දි එයා මට කිව්වා ඒගොල්ලන්ගෙ ගෙදර එන්න කියලා අම්මයි තාත්තයි කිව්වා කියලා. මමත් ඉතින් ගියා. අම්මට වයස 39 යි තාත්තට 45 යි. මම එහෙ ගියාට ඉතින් තාත්තා එච්චර කතාවක් නෑ. අම්මා නම් මාත් එක්ක හොඳට කතා කරා. ඉතින් ඔහොම ටික කාලයක් යද්දි මම මාසෙකට සැරයක් වගේ අනිවාර්යෙන් එහෙ ගියා. උදේ ගිහින් රෑ වෙලා එනවා.

ආන්ටි හරිම ලස්සනයි. මගේ හිතේ එයා ගැන එහෙම නරක හැඟීමක් තිබුනෙ නෑ. එයා සුදුයි අඩි 5'3 ක් වගේ උසයි. ටිකක් මහතයි. දවසක් මම එහෙ ගියා. එදා හිටියෙ ආන්ටියි මගේ කෙල්ලයි විතරයි. උදේ ඉඳන් හවස් වෙනකම් අපි කතා කර කර හිටියා. ආන්ටි කාමරේ හිටියා. අපි ඉස්තෝප්පුවෙ හිටියෙ. හවස 3 ට විතර මට ඇහුනා ආන්ටි කියනවා ''දුව මම නානවා'' කියලා. ඊට පස්සෙ කෙල්ල මට කිව්වා අම්මා නෑවට පස්සෙ මාත් නාගෙන එන්නම් කියලා. මම හා කියලා හිටියා. විනාඩි 20 කට විතර පස්සෙ ආන්ටි නාලා ඉවර වෙලා එන සද්දෙ කෙල්ලට ඇහුනා. මම ගිහින් නාගෙන ඉක්මනින් එන්නම් කියලා කෙල්ල යන්න ගියා.

මමත් උදේ ඉඳන් එකම තැන වාඩි වෙලා හිටපු නිසා ඇඟටත් අමාරුයි. ඒ නිසා මම පුටුවෙන් නැගිට්ටා. නැහිටලා එළියට බැස්සා. අම්මටසිරි කිව්වලු. ආන්ටි දියරෙද්දක් ඇඳගෙන එළියෙ වැලේ ඇඳුම් වනනවා. මම හෙමීට පස්සට වෙලා හොරෙන්ම බැලුවා. මෙච්චර කල් ආන්ටි ගැන නොතිබිච්ච හැඟීම් මට එන්න පටන් ගත්තා. ආන්ටි මරු කඳ​. පුක හරියෙන් දියරෙද්ද හිරට දකිනකොට මට ඉන්න බෑ. රෙදි වනලා ඉවර වෙනකම්ම මම හොරෙන්ම බලන් හිටියා. ඊට පස්සෙ ආන්ටි අනික් පැත්තෙන් කාමරේට ගියා. මමත් සද්ද නොකර පොඩ්ඩක් ඒ පැත්තට ගියා. යනකොටමයි දැක්කෙ, ඒ කාමරේට යන තවත් දොරක් තියෙනවා එතන​. මම නොදන්න ගානට ඒ දොර ළඟට ගියා. ගිහින් අනික් පැත්ත හැරිලා මිදුල දිහා බලාගෙන හිටියා. එතකොට මම දැනගත්තෙ ආන්ටි මගේ පිටිපස්සෙ ඇඳුම් අඳිනවා කියලා. ''අනේ පුතා මොකද හිටගෙන​'' කිව්වා. මම පිටිපස්ස හැරිල බලද්දි ආන්ටි තුවාය ඇඳගෙන​. ඒ පාර මට තවත් මෝල් වගේ. මම ''ආ සොරි ආන්ටි. මම හිතුවෙ මෙතන කවුරුත් නෑ කියලා'' කියල මම බොරු හිනාවක් දැම්මා. එතකොට ආන්ටිත් හිනා වෙලා කිව්වා ''මේක තමයි මගේ කාමරේ'' කියලා. මම ඊට පස්සෙ කිව්වා ''එහෙනම් ආන්ටි චේන්ජ් කරගෙන එන්න මම සාලෙට යනව'' කියලා. ඒ වෙලාවෙ ඉඳලා මගේ හිතේ වැඩ කරේ මේකිට ගහන්නෙ කොහොමද කියන එක​. සිරාම ඇන්ටි පාර​.

කෙල්ලගෙ තාත්තා රජයේ ආයතනයක කලමනාකාර කෙනෙක්. මිනිහා හැමදාම හවසට ටිකක් බොනවලු. ඒක දැන් පුරුද්දකට ගිහින්. ආන්ටි කොච්චර බැන්නත් අහන්නෙ නැතිලු. මම සතියකට සැරයක් විතර ආන්ටිට කෝල් කරනවා සැප දුක් අහන්න​. ඒකට හේතු දෙකක් තිබුනා. එකක් මගේ ලව් එක කරගෙන යන්න නැන්දම්මව ශේප් කරගන්න​. අනික එදා දියරෙද්ද පිටින් දැකපු දවසෙ ඉඳන් ආන්ටිට අනින්න ආස හිතුන නිසා. කොහොමහරි දැන් ආන්ටි මාත් එක්ක ටිකක් ෆිට්. ඕනම දෙයක් මූනටම කියන්න තත්වයක් තියෙනවා. දවසක් උදේක මට හිතුනා කවුරුවත් නැති වෙලාවෙ එහෙ ගිහින් සීන් එකට පොඩ්ඩක් එන්ටර් වෙන්න පුලුවන්ද කියල බලන්න​. එහෙ ගියා කියල කෙල්ල දැනගත්තොත් අහයි ඇයි මම නැති වෙලාවෙ මෙහෙ ආවෙ කියලා. ඒවට දෙන්න උත්තරත් නෑනෙ. ඒ නිසා මම හිතාගත්තා ඔෆිස් එකේ වැඩකට ළඟට ආපු ගමන් තේකක් බොන්න බලන් ඕගොල්ලන්ගෙ ගෙදර ගියා කියල කියනවා කියල​. එහෙම කිව්වම අවුලක් නැති නිසා මමත් බය නැතුව ගියා. ඒ වෙනකොටත් ආන්ටිව දැලේ දාගන්න මගේ හිතේ වෙන ප්ලෑන් එකක් තිබුනා.

මම එහෙ ගෙවල් ළඟ තියෙන බාර් එකකින් බියර් කෑන් එකක් අරන් ගැහුවා. දැන් ගානට වෙරි. මම එහෙම්ම ගේ ළඟට ඇවිත් ගේට්ටුවත් ඇරගෙනම ඇතුලට ගියා. ඉස්සරහ දොර ඇරලා නමුත් ආන්ටි පේන්න හිටියෙ නෑ. එහෙ උඩ තට්ටුවෙ තමයි කුස්සිය තියෙන්නෙ. මට හිතුනා අනිවා කුස්සියෙ තමයි කියලා. මම එහෙම්ම උඩට ගියා. ආන්ටි ඉන්නවා බැබලි බැබලි කුස්සියෙ. මම කිව්වා ආන්ටි මම මේ ළඟට ආපු ගමන් කියලා. ආනේ පුතා ආපු එක කොච්චර හොඳද, මෙහෙන් වාඩි වෙන්න. එන ගමන් කෝල් එකක් හරි දෙන්න තිබ්බනෙ කියල කිව්වා. එහෙනම් පුතා දවල්ට කාලම යන්න කියලා ආන්ටි කියවන්න ගත්තා. මම කිව්වා කන්න බෑ ඇන්ටි, මම දැන් ටිකකට කලින් බියර් එකක් බිව්වා දැන් ඔලුව කැක්කුමයි වගේ කියලා. මට ඇති ඔලුවෙ කැක්කුමක් නෑ. ඒ පාර ආන්ටි කිව්වා අයියෝ ළමයො ඕවට පුරුදු වෙන්න එපා, මම ඕවට කැමති නැහැ කියලා. මම කිව්වා ඇන්ටි මේ පළවෙනි වතාවට බියර් එකක් බිව්වෙ නංගිට එහෙම කියන්න එපා, මම මෙහෙ ආව කියලත් කියන්න එපා කියලා. හරි හරි පුතා මම කියන්නෙ නෑ කියල ආන්ටි කිව්වා. එවලෙ ආන්ටි නයිටිය පිටින් හිටියෙ. උඩට හවුස්කෝට් එකක් දාලා. කකුල් දෙකයි අත් දෙකයි දකිද්දි මට නිකන් පිස්සු වගේ. ඒ අතරෙ ආන්ටි මගෙන් ඇහුවා ඔයාගෙ ඔලුවෙ කැක්කුම අඩු වෙන්න මොනව හරි ඕනෙද කියලා. මම කිව්ව ඇන්ටිට පුලුවන්නම් දෙහි බෑයක් අරන් ඔලුවෙ අතුල්ලන්න කියලා. ඒ පාර හරි පුතා ඉන්න කියලා දෙහි ගෙඩියක් කපාගෙන මගේ ළඟට ආවා. මෙතන බෑනෙ පුතා, ඔයා පල්ලෙහට ගිහින් සපත්තු ගලෝලා ඉන්න මම එන්නම් කියලා. එහෙම කිව්වම මට තවත් මෝල් උනා. මම  පල්ලෙහට ගිහින් කෙලින්ම ආන්ටිගෙ කාමරේට ගිහින් එයාගෙ ඇඳෙන් හාන්සි වුණා. ආන්ටි ආව දෙහිත් අරන්. පස්සෙ ඔලුවෙ දෙහි ගාන්න පටන් ගත්තා. එවලෙ ඉඳන් මම හිතපු විදියටම ආන්ටිගෙ බෝල තන් දෙක සැරෙන් සැරේට මගේ මූනෙ වදින්න ගත්තා. මට දැන් නම් ඉවසන්නම බෑ. මම බය නැතුව වෙරි පිටින්ම වගේ ආන්ටිව බදාගත්තා. පුතා... මේ මොකද ළමයො..? මම ඉෂාරගෙ අම්මනෙ කියල කිව්වා. මම ඊට පස්සෙ ටිකක් කෙලින් වෙලා මූනට කිස් එකක් දුන්නා. ආන්ටි මුකුත්ම කිව්වෙ නෑ. ඒ පාර මම ආයෙත් බදාගෙන බෙල්ල කිස් කරා. මම බෙල්ලට සැප දෙනකොට ආන්ටි හරිම ආසාවෙන් මට තවත් ළං වුණා. මං හිතුවටත් වඩා වැඩේ ලේසියි වගේ. මම දැන් ආන්ටිව බදාගෙන බොරු වෙරියක් මවාගෙන ආන්ටිව ඉඹින්න ගත්තා. ආන්ටිත් බබා වගේ ඉන්නවා.

ටිකකින් මම ආන්ටිගෙ හවුස්කෝට් එක ගලවලා නයිටියට උඩින් තන් දෙක කිස් කළා. දැන් ආන්ටිත් ඉන්නෙ වෙනම ලෝකෙක​. නයිටියට ඇතුලෙන් කිසිම දෙයක් ඇඳලා නෑ. මම එහෙම්ම මගේ අතක් කකුල් අස්සෙන් යවලා හුත්ත හරිය අතගාලා බැලුවා. මෙච්චර ඉකමනට එතන තෙත් වෙලා. ඒ කියන්නෙ මෙයා හෙන මෝලෙන් ඉඳලා තියෙන්නෙ. මම හෙමීට අත එළියට අරගෙන ආන්ටිගෙ නයිටියත් ගැලෙව්වා. දැන් සුදු කඳ මගේ ඉස්සරහා. ආන්ටි ඇඳුම් නැතුව පට්ට ලස්සනයි. මම තියෙන පෙරේත කමට පැනපු ගමන් ආන්ටිගෙ තනයක් කටේ දාගෙන උරන්න ගත්තා. ආන්ටි මගේ ඔලුව අතගානවා. හ්ම්..හ්ම්... කිය කිය හයියෙන් හුස්ම ගන්නවා. පස්සෙ මම තන් දෙක අත ඇරලා පහලට ඇවිත් සුදු බඩ ඉඹින ගමන් ඉලිප්පිලා පේන බුරියට දිව දාන්න ගත්තා. දැන් මට ආසාව ආන්ටිගෙ කිම්බ ලෙවකන්න​. කලින් ආන්ටිව දකින වාරයක් ගානෙ එයාගෙ හුත්තට දිව දාන්න මට පුදුම ආසාවක් තිබුනෙ. තවත් මොකටද හිත හිත ඉන්නෙ කියලා මම මූන ආන්ටිගෙ කකුල් අතරට අරන් ගියා. උඩ හරියෙ මයිල් ලාවට තිබුනත් මෑ ඇටෙයි කිම්බයි ලස්සනට පේනවා. දෙපැත්තෙන් කිරිගරුඩ කකුල් දෙක මහතට තියෙනවා දැක්කම ආසාවෙ බෑ. මම එහෙම්ම ආන්ටිගෙ කකුල් ඈත් කරලා කිම්බට දිව දැම්මා. අම්මෝ දැන් ඒකෙන් ජූස් ගලනවා. ඊට පස්සෙ මට මොනවා උනාද කියලා හිතාගන්නවත් බෑ. මම ගෑණිගෙ කිම්බ විනාඩි 5 ක් විතර එක දිගට පිස්සුවෙන් වගේ ලෙවකෑවා. මෙච්චර වෙලා නිහඬව හිටපු ආන්ටි මට කිව්වා පුතා මට ඉන්න අමාරුයි, මේවා කාටවත් කියන්න එහෙම එපා කියලා. මම කාටවත් කියන්නෙ නෑ පැටියො කියල මම කිව්වා.

හ්ම් එහෙනම් ඔහොම ඉන්න රත්තරන් කියලා ආන්ටි මගේ කලිසම ගලවන්න හැදුවා. ඊට පස්සෙ මම ඇඳේ හාන්සි වුණා. ආන්ටි මගේ කලිසම ගලවලා ජොකාට උඩින් පයිය කිස් කරනවා. ටික වෙලාවක් එහෙම කරලා ජොකාව ගලවලා මල්ලිව එළියට ගත්තා. ගත්ත ගමන් පොඩි ළමයෙක්ට අයිස් ක්‍රීම් එකක් ලැබුන වගේ ආන්ටි ආසාවෙන් මගේ පයිය කට ඇතුලට දාගෙන උරාගෙන උරාගෙන ගියා. එවලෙ මාව නිකන් පාවෙනවා වගේ මාර ආතල් එකක් දැනුනා. බියර් ගැහුවම ඉක්මනට බඩු යන්නෙත් නෑනෙ. විනාඩි පහක් විතර ආන්ටිට උරන්න ඇරලා මම එයාගෙ ඔලුව උස්සලා කිව්වා දැන් එන්න මගේ ඇඟ උඩට කියලා. ආන්ටි එහෙම්ම මගේ ඇඟ උඩට ඇවිත් මගේ මූන බදාගෙන නළලට කිස් එකක් දුන්නා. මේකි හරිම බරයි. මම ඇහුවා ඇතුලට දාන්නද රත්තරන් කියලා. මේකි මගේ කනට ළං වෙලා පොඩි කෙල්ලෙක් වගේ හුරතලෙන් කිව්වා දාන්න වස්තුවේ, මට දැන් ඉන්න බෑ කියලා. මම පයිය හුත්ත උඩ කීප වතාවක් අතුල්ලලා හෙමීට ඇතුලට තද කළා. මගේ පයිය එච්චර දිග නෑ. අඟල් 6 ක් වගේ. නමුත් සාමාන්‍ය ගාණට වඩා මහතයි. ටිකක් දානකොටම ආන්ටි කිව්වා මට ටිකක් අමාරුයි හෙමින් දාන්න කියලා. මම හෙමින් හෙමින් තද කර කර පයිය සම්පූර්ණයෙන්ම ඇතුල් කළා. ආන්ටි අඬනවා වගේ කෙඳිරිගානවා. ඇන්ටිගෙ කිම්බ ඇතුලෙ රස්නෙ මගේ පයියට දැනෙන්න ගත්තා. මම ආන්ටිගෙ ඉන දෙපැත්තෙන් හයියෙන් අල්ලගෙන එකපාරට හයියෙන් පාරක් ඇන්නා. එවලෙ ආන්ටිගෙ ඇස් උඩ ගියා. එයා හිතුවෙ නෑ එහෙම පාරක් වදියි කියලා. දැන් ගහන්න වස්තුවේ මට ඉන්න බෑ කියල ආන්ටි එයාගෙ අත් දෙකෙන් මගේ උරහිස් දෙක තද කරලා අල්ල ගත්තා. මමත් ටිකෙන් ටික වේගෙ වැඩි කරලා ගහන්න ගත්තා. එවලෙ ආන්ටි හයියෙන් කෑගගහ ඉඳලා අනේ දැන් මට යන්න ළඟයි කියල කිව්වා. මමත් එවලෙ උපරිමයට ළඟා වෙලයි හිටියෙ. මම කිව්වා මටත් යන්න වගේ කියලා. බයවෙන්න එපා ඇතුලෙම යවන්න පැටියො කියලා ආන්ටි කිව්වා. එවලෙ මට දැනුනා ආන්ටිට යනවා කියලා. මම ආන්ටිගෙ මූන ඇදල අරන් බදාගත්තා. එයාගෙ කම්මුලක් තදින් ඉඹගෙනම මගේ බඩු එයාගෙ හුත්ත පතුලටම මුදාහැරියා. අපි දෙන්නා එහෙම්ම ටිකක් වෙලා හිටියා. එයා මගේ ඇඟ උඩ දිගා වෙලා මගේ පපුවට ඔලුව තියාගත්තා. මම එයාගෙ ඔලුව අතගෑවා. පස්සෙ ආන්ටි ඇඳේ අනික් පැත්තෙන් හාන්සි වෙන ගමන් කිව්වා ''පුතා ඔයාට පුලුවන් හැම වෙලාවකම මෙහෙ එන්න​. මගේ දුව මම වෙන කාටවත් දෙන්නෙ නෑ. දුවට හොරෙන් අපි මේ සම්බන්ධෙ තියාගමු'' කියලා. අපි ටිකක් වෙලා කතා කර කර ඉඳලා මම යන්න ඕන නිසා ඇඳුම් ඇඳගත්තා. ආන්ටිත් නයිටිය දාගෙන​ උඩ තට්ටුවට ගියා. යද්දි ''එහෙනම් පුතේ ඔයා මට කෝල් එකක් දීලා ආයෙත් එන්න​'' කිව්වා.
අපි ඊට පහුවාදත් සැපක් ගත්තා. දැන් මම සතියකට සැරයක් වගේ එහෙ යනවා. දැන් ආන්ටිට වයස 41 යි. අපි තාමත් හැමෝටම හොරෙන් වැඩේ කරගෙන යනවා. ආන්ටිට කොච්චර ගැහුවත් අපි දෙන්නටම එපා වෙන්නෙ නෑ. මට දවසක් කිව්වා මම විතරලු එයාගෙ පුසි එක ලෙවකාපු එකම කෙනා. ඒ නිසා මට තමයිලු එයාව අයිති.

එදා උන සීන් එකෙන් පස්සෙ මට කොහෙත්ම හැඟීමක් තිබුනෙ නෑ එයා මගේ නැන්දම්මා කියලා. කොටින්ම කියනවා නම් මට එයාව මතක් වෙද්දි මගේ කෙල්ලගෙ අම්මා නේද කියලවත් මතක් වුණේ නැති තරම්. පහුවදා මට ආයෙත් එහෙ යන්න ආස හිතුනා. ඒත් ඕනවට වඩා හොඳ නැති නිසා මං කල්පනා කරා, මෙච්චර ලස්සනට ගොඩ දාගත්තු වැඩේ නිකන් අනාගන්න ඕන නෑ නේද කියලා. ඒත් මේකිව මතක් වෙද්දි ගහන්නමයි හිත කියන්නෙ. ඉස්සර මම දිගට හරහට කෝල් දුන්නත් එදායින් පස්සෙ කෝල් එකක් දෙන්නත් මොකද්ද වගේ. මං බියර් ඇඩ් එකක් දාලනෙ එදා ශේප් වුණෙ. ඒත් පියවි සිහියෙන් වගේ ඉඳන් එකපාරට සීන් එකට එන්ටර් වෙන්නත් මොකද්ද වගේ. ඔහොම දවස් තුනක් විතර යද්දි මං සද්දයක්වත් නැති නිසා ආන්ටිට තේරෙන්න ඇති මං ලැජ්ජාවට කෝල් නොකර ඉන්නවද කියල​. හරියටම හතර වෙනි දවසෙ උදේ ආන්ටි කෝල් කරා. මං ඉස්සුවෙ නෑ පළවෙනි පාර​. මොකද මං උත්තර දෙන්න සූදානමකින් නෙමෙයි හිටියෙ. පස්සෙ මට අරගන්න හිතුවත් ආන්ටිම ගත්ත අනික් පැත්තට​. මං ඒ පාර ආන්සර් කරලා හලෝ කියද්දිම ආන්ටි කිව්වනෙ ළමයට දැන් මාව මතක් වෙන්නෙත් නෑ නේද කියලා. මං කිව්වා මට ඔයාව අමතක නෑ ඔයාටනෙ මාව අමතක කියලා. ඒ පාර ''මෙන්න වැඩක්'' කිව්වා. මගේ වාචාල කට එකපාරටම කිව්වනෙ ''මොන වැඩේද​'' කියලා. ඒ පාර මේකි කියනවා මොන වැඩේද ඔයාට ඕනෙ කියන්නකො කියලා. මං ඇහුවා ඔයාට ඕන වැඩක් පුලුවන් ද කියලා. ඔව් ඕනම වැඩක් පුලුවන් කිව්වා. මං එකපාරට වචනෙ දැම්මා එහෙනම් මං හෙට එන්නද කියලා. මේකි එක පයින්ම කිව්වා එන්න කියලා. තව මොන කතාද ඉතින්. මට ෆෝන් එක කනේ තියෙද්දිම එන්න එන්න කියපු වෙලාවෙ ඉඳලා පයිය නගිනවා. මට වැඩිය දැන් මල්ලිට හදිස්සිය​.

උදෙන්ම නැගිටලා මූන කට හෝදලා අතේ පාරකුත් ගැහුවා. ගහල ලෑස්ති වෙලා ගියා ආන්ටිව බලන්න​. කිසිම බයක් හිතේ තිබුනෙ නෑ කලින් දවසෙ කෝල් කරපු නිසා. ගේට්ටුවත් ඇරගෙනම මං කෙලින්ම ගේ ඇතුලටම ගියා. පේන්න නම් නෑ, අනිවා කුස්සියෙම තමයි. නැත්නම් කාමරේ වෙන්න ඇති කියල මං දන්නවා. මං සද්ද නොකරම කුස්සියට ගියා. ගිහින් හොරෙන් බැලුවා. ආන්ටි ඉන්නව ලිප පැත්තට හැරිලා. තාම නයිටිය පිටින්. මට දැන් මූන බලාගෙන කෙලින් කතා කරන්න මොකද්ද වගේ. ආන්ටි මොනවා හිතුවත් දැන් එයා දන්නවා මං වලත්තයා කියලා. ඒ නිසා මට ඕන වුණේ වැඩේ කරන්න මිසක් කතා කර කර ඉන්න නෙමෙයි.

මං හොරෙන්ම පිටිපස්සෙන් ගිහින් ආන්ටිගෙ අත් දෙකෙන් අල්ලගත්තා. පිටිපස්ස හැරෙද්දිම මට සැරෙන් වගේ කිව්වා මං බය වුණා අනේ කියලා. මට මේකිට මූන දෙන්න ලැජ්ජ හිතුනට මේකිට නම් කිසිම ලැජ්ජාවක් නෑ කියල එවලෙ මට තේරුනා. මමත් ලැජ්ජාව පැත්තකින් තියලා බයවෙන්න එපා අනේ මමනෙ කියලා බදාගත්තා. ආන්ටි දැන් මගේ ඉස්සරහ අනික් පැත්ත හැරිලා ඉන්නෙ අත් දෙකෙන් මාව අල්ලන්. මං එයාගෙ බඩ වටේ අත් දෙක දාගෙන බදාගෙන බෙල්ල කිස් කරන්න ගත්තා. මෙයා දැන් කිසිම සද්දයක් නැතුව මට කිස් කරන්න දීගෙන ඉන්නවා. කිස් කරන ගමන් මල්ලිව ආන්ටිගෙ දඩ සයිස් පුකට තියලා ජැක දීගෙනම හිටියා. ආන්ටි ඒ අස්සෙ මගේ පයියට තියලා පුක අඹරනවා. මගේ පයිය උපරිමයට නැගලා තැලෙනවා. බෙල්ල කිස් කර කර ඉඳල ඇතියි කියල හිතුන මම ආන්ටිව මගේ පැත්තට හරවගෙන මූනට කිස් එකක් දීලා මං කනට ළං කරල ඇහුවා අපි කාමරේට යමුද කියලා. ඒ පාර තමයි හිතපු නැති උත්තරයක් ලැබුනෙ. ''මට එන්න බෑ, ඕන නම් මාව කාමරේට උස්සන් යන්න කියල කිව්වා. මේකිගෙ සයිස් එකට උස්සන එකත් ලේසි නෑ. ඒත් උස්සන්න බෑ කිව්වොත් වස නෝන්ඩිය​. ඒ නිසා ''හරි මං ඔයාව උස්සන් යන්නම්කො'' කියල එයාගෙ අතක් මගේ කර වටේ දාගෙන මම මේකිගෙ පත කකුල් වලින් ඉස්සුවා. යන්තම් ගොඩ​. අත් දෙකට සෙට් වුණා. පට්ටම බරයි. කුස්සිය ළඟම තිබුන කාමරේට එක්ක ගියා. දැන් මේකි මගේ කරේ එල්ලිලා හුරතල් වෙනවා. මටත් මාර චූන් ඒකට​. එහෙම්ම ගිහින් තිබ්බා ඇඳ උඩින්. තියලා මාත් ආන්ටිගෙ ඇඟ උඩටම වැටුනා.

ආන්ටි මාව බදාගෙනම මූන දිහා බලලා හිනා වෙනවා. පස්සෙ මේකි දිව එළියට දාලා දිව දෙපැත්තට වැනුවා. මං තොල් වලින් දිව අල්ලන් ලාවට හැපුවා. ඊට පස්සෙ ටික වෙලාවක් දෙන්නම මාරුවෙන් මාරුවට එහෙම සෙල්ලම් කර කර හිටියා. හදිස්සි වෙන්න හේතුවක් තිබ්බෙ නෑ. ඊට පස්සෙ මං ආන්ටිගෙ තොල් දෙකට ළං වෙලා යටි තොල මගේ තොල් දෙක මැද්දට අරන් හෙමීට සූප්පු කතන්න පටන් ගත්තා. දැන් ආන්ටිගෙ ඇස් පියවෙලා. ටික වෙලාවකින් ආන්ටි කට ඇරලා මට එයාගෙ දිව දෙනවා සූප්පු කරන්න කියලා. දැන් දෙන්නම ඉන්නෙ සුර ලෝකෙක​. නයිටිය ඇඳල ඉන්න නිසා තන් දෙක මගේ ඇඟට දැනෙනවා. මං ටික ටික පහලට ඇවිත් තන් දෙක ළඟ නතර වෙලා නයිටියට උඩින් ඉඹින්න පටන් ගත්තා. ඇන්ටි ඇස් දෙක නම් අරින පාටක් නෑ. හොඳටම සැප​ විඳිනවා. මටත් ආතල්. ඒක දකිද්දී නිකම්ම ෆෝම් වෙනවා. අත් දෙකෙන් නයිටිය හෙමින් පන්නලා දාලා ගොඩක් වෙලා පපුව කිස් කරා. ආන්ටි තවම ඉන්නෙ නිදි වගේ. මම නයිටිය බඩ ගාවටම පාත් කරලා තන් දෙක එළියට අරන් එකක් මිරිකන ගමන් අනිත් එක ඉරුවා. සුදු බෝල තන් දෙක කොච්චර ඉරුවත් එපා වෙන්නෙ නෑ. තදින් උරද්දි ආන්ටි ලාවට කෙඳිරිගානවා. ඒකට මම තවත් ෆෝම් වෙනවා. ඊට පස්සෙ මම ආන්ටිගෙ සුදු බඩ කිස් කරන්න ගත්තා. බුරිය වටේ දිව ගෙනියද්දි කෙඳිරිය වැඩි වුණා. මම ටික ටික නයිටිය ආන්ටිගෙ ඉනෙන් පහතට අරන් කකුල් දෙක ළඟටම ගෙනාව විතරයි ආන්ටි පස්ස උස්සල ෆුල් සපෝට් එක දුන්නා. මම නයිටිය ගැලෙව්වා. දැන් දෙවනි වතාවටත් ආන්ටි මං ඉස්සරහ සම්පූර්ණ නිරුවතින්. ආසාවෙ බෑ සුදු කඳ දකිද්දි. මම ආයෙත් උඩට ඇවිත් පොඩි තොලක් දාලා කුක්කු ටිකකුත් බීලා කෙලින්ම පහලට ඇවිත් කලවා වල ඇතුල් පැත්ත කිස් කරන්න ගත්තා. ලැජ්ජාවට වෙන්න ඇති ආන්ටි කකුල් පළල් කරේ නෑ. මම අත් දෙකෙන් අල්ලලා තදින්ම කකුල් දෙක පළල් කරා බලෙන්ම වගේ. ආන්ටිගෙ රෝස පාට රස ගඟුල දකිද්දි මට ඉන්න බැරි වුණා. ජුස් ටිකක් ඇවිල්ලා එතන දිලිසෙනවා. ආන්ටිගෙ කිම්බ දැක්ක ගමන් ඇඟිල්ලක්වත් නොගහා මං එතන දිවෙන් ලෙවකන්න පටන් ගත්තා. ආන්ටිට දැන් ඉන්නම බෑ. කෙඳිරිගගා එහෙට මෙහෙට ඇඹරෙනවා. මමත් මූනම කිම්බ ඇතුලට දාන්න තරම් මෝල් වෙලා හිටියෙ. විනාඩි පහක් විතර ආසාවෙන් ලෙවකෑවා. ඊට පස්සෙ ආන්ටි කිව්වා දැන් ඇතුලට දමු නේද කොල්ලො කියලා. මට ගිය පාර වගේ ආසාවක් තිබුනා එයාව මගේ ඇඟ උඩට අරන් ගහන්න​. මං කිව්වා ඔයා උඩට එන්න කියලා. මෙයා පට්ට බරයි උනත් ඒ වෙලාවෙ ආපු ගැම්ම නිසා මට එච්චර අමාරු වුණේ නෑ ආන්ටිව උස්සල ගන්න​. මං ආන්ටිව උඩට අරන් මගේ පයිය එයාගෙ කිම්බ උඩ අතුල්ලන්න ගත්තා. මේකි එකපාරටම අතක් යටින් දාලා ඇතුලට ගානට බහින විදියට මල්ලිව සෙට් කරගත්තා. දැන් එයා මගේ පොල්ල උඩ බම්ප් වෙනවා. අපි දෙන්නම දෙන්නගෙ අත් අල්ලන්. මමත් ගැම්ම අරන් අරින ගමන් ආන්ටිගෙ මූන මගේ ළඟට අරන් එයාගෙ තොල් කිස් කරන්න ගත්තා. දැන් මේකිට බඩු යන්න ළඟයි වගේම මටත් ළඟයි කියල මට දැනුනා. මට අහන්න උවමනාවක් තිබුනෙ නෑ ඒ වෙලාවෙ ඇතුලෙ යවන්න එපාද කියල​. මෙච්චර දෙයක් වෙච්ච එකේ ඇතුලෙ යැව්වහම මොකෝ කියල මට හිතුනා. මට කලින් මේකි බඩු විද්දා හරියට චූ යනවා වගේ. එවලෙ මම එළියට අරන් ආයෙත් දැම්මා. දාලා විනාඩි දෙකක් විතර එක දිගට ගහගෙන ගහගෙන ගියා. ඒ එක්කම මම ඇතුලෙම විද්දා. අපි එහෙම්ම ටික වෙලාවක් තොල දැම්මා. ඊට පස්සෙ විනාඩි 20 කින් විතර ආන්ටි ආයෙත් ෆෝම් වුණා. මගේ එක කටට අරන් ආයෙත් එයාගෙ ඇතුලෙ යැව්වා. ඔය විදියට අපි නිදහස ලැබුන හැම වෙලාවෙම කාටත් හොරා ආතල් ගත්තා.

නිමි. https://walkatha9.blogspot.com/


from Sinhala Wal Katha http://bit.ly/2EK8C92
via IFTTT